PKIsigning Support

Het team van PKIsigning zorgt voor continue monitoring van de software. Mocht je toch ergens tegenaan lopen of simpelweg een gebruikersvraag hebben, dan staan we voor je klaar!

Waar kunnen we je mee helpen?

We helpen je graag als je een vraag hebt over ons product, een hulpvraag of bijvoorbeeld een ontwikkelwens. Je supportvragen leggen we gestructureerd vast en ontwikkelwensen komen op de backlog van ons developmentteam. De supportdesk is gewoon Nederlandstalig en prima bereikbaar op werkdagen van 09.00 uur tot 17.00 uur.

Bel: 085-0185063 – keuze 2
Mail: support@pkisigning.nl

Je kunt ook real-time de status van ons product en onderliggende diensten inzien via de statuspagina.

PKIsigning support

Meer om je te helpen …

We helpen je graag op weg met allerlei hulpbronnen en bovenal goede afspraken, zodat we die kunnen monitoren en aan je verwachtingen te kunnen voldoen!

Up-to-date Kennisbank

Als klant krijg je toegang tot een uitgebreide kennisbank met artikelen en uitleg over alle functionaliteiten van de software. Bij elke release wordt de kennisbank geüpdatet. Dit vind je er bijvoorbeeld terug:

Gebruikershandleidingen
  • FAQ
  • Account & Dashboard
  • Werken met documenten
  • Ondertekenaar(s) en ondertekening
  • Dossiers monitoren
  • HSM cloud certificaten
Organisatie instellingen
  • Inrichten van je organisatie
  • Omgaan met admin rechten
  • Organisatie instellingen
  • Organisatie beheer

 

Technische documentatie
  • Omgang met webbrowsers
  • De PKIsigning Agent
  • AATL in Adobe
  • Specifieke features inrichten
  • Technische informatie
  • API documentatie

Service level afspraken (SLA)

We maken graag goede afspraken, zodat jij weet waar je aan toe bent. Het team bij PKIsigning bewaakt de afspraken. Een greep uit de SLA onderdelen die we met je afspreken als je klant wordt:

Beschikbaarheid

Er is een beschikbaarheidspercentage opgenomen, een uitgewerkte berekeningsmethode én afspraken als we dit niet na zouden komen.

Onderhoud

Er zijn afspraken opgenomen over de wijze van onderhoud. Gepland onderhoud wordt altijd vooraf aangekondigd.

Incidenten

Er zijn afspraken opgenomen over het melden van incidenten én de prioritering. Daar is een tabel aangekoppeld met reactie- en hersteltijden. Die varieren van 3 uur tot enkele werkdagen.

"Als we tegen problemen aanlopen krijgen we snelle en adequate ondersteuning"

Rob Vergeer (Mazars) over PKIsigning

Onze service ervaren?